Kundeservice - FAQ | Møbelstrøm

Fri fragt i DK

Custom made

Support 10-20

omos.png

Kundeservice - Mest stillede spørgsmål:


Har i en fysisk butik?

Nej vi har ikke decideret en fysisk butik med faste åbningstider endnu, Men vi har et showroom/lager (Svenstrup skolevej 1) som du er mere end velkommen til at kigge forbi til en snak.

Her har vi alle produkterne fra Møbelstrøm serien til udstilling og du er mere end velkommen til at komme forbi og kigge/røre.

Som udgangspunkt har vi åbent fra mandag til søndag mellem kl 16-19 men passer et andet tidspunkt bedre er du velkommen til at kontakte mig på 53808637 eller info@mobelstrom.dk

Jeg kan ikke finde et specifikt produkt?

Leder du efter et helt specifikt produkt og ikke kan finde det, så tøv ikke med at kontakte os på mail, telefon eller livechat, vi er altid klar til at hjælpe dig.

Hvor lang retur ret har i?

Vi har 14 dages retur ret og 2 års reklamationsret.
Du kan læse mere om returret under handelsbetingelser.

Hvilke betalingsmetoder tager i mod?

Du kan betale med dankort, mobilepay, visa-dankort, visa elektron, mastercard, mastercard debit, maestro og viabill.

Leverer i til udlandet?

Ja som udgangspunkt levere vi til alle lande i EU samt grønland.

Du skal dog forvente en længere leveringstid, der kan gå op til 10 hverdage, når du bestiller til uden for danmark.

Hvad koster jeres fragt?

Vi har ekstaordinært gratis fragt på alle produkter, dog kun til forsendelse i danmark.

Hvordan bruger jeg mit gavekort/rabatkode?

Når du har lagt din varer i kurven så finder du et felt der hedder "indtast værdikupon" i dette felt skriver du så dit gavekort eller rabatkode.

Hvor bliver min bestilling sendt fra?

Vi har flere samarbejdspartner i danmark som sender vores pakker, dog ved alle custom made møbler kommer jeg selv ud og levere dit møbel.

Hvordan sender jeg en vareretur?

Der er en måde hvorpå du kan returnere din pakke:

1: Send pakken retur til hos fra dit nærmeste pakkecenter, du betaler selv fragten ved ombytning eller returnering.

Hvor hurtigt behandler vi en returnering?

Vi behandler alle returneringer om du vil have pengene tilbage eller have byttet dit produkt indenfor 24 timer.

Mit produkt har fået en skade under levering?

Hvis du har modtaget et produkt som har fået en skade under transporten, så tøv ikke med at kontakte os, så du kan få byttet til et nyt.
Det vil være en rigtig stor hjælp hvis du vil vedhæfte et billede af skaden som sendes til mig.

Hvad siger du til 5% rabat?

Hvis du tilmelder dig vores nyhedsbrev, modtager du bl.a. information on det, som inspirerer os og giver os sommerfugle i maven, samt info om de nyeste designs, spændende events og meget mere. Vi kvitterer i øvrigt med at give dig 5% rabat på din næste ordre.

dqwd3d32.jpg
32264375_230913911014770_8462339776584876032_o.jpg

Emil Sandberg Nielsen

Indehaver af Møbelstrøm

5 grunde til at vores
kunder vælger Møbelstrøm

  1. Stort udvalg
  2. Dansk service
  3. Hurtig levering
  4. Attraktive priser
  5. Fri fragt i hele Danmark

Søg efter et produkt